record your life

Wednesday, September 27, 2006

ü3

Ne kadar çok şey yazmışım.Bu defteri açtığımda yazacak boş sayfa bulamayacağım günleri özlüyorum.O günleri ve daha sonraki günleri.Var olmak istiyorum.
Uyandım.O yoğun baş dönmesi ve mide bulantısı yok gibi.Saate bakıyorum.Dörde çeyrek var.Ne kadar da uyumuşum.Bir saat sonra kalkıp işe gitmem gerekiyor.Lanet olsun midem bomboş.En son bir duvar kenarında içimdekileri boşalttığımı anımsıyorum.
Son biramı içtim.Başım dönüyordu.Alkol çok feci, bir süre güzel hissediyorsunuz.Zorlukla ayağa kalkıyorum,çantamı sırtıma yerleştirip yalpalayarak otobüs duraklarına ulaşmaya çalışıyorum.Başımı otobüsün camına dayayıp gözlerimi kapıyorum.Midem bulanıyor.İçimdekileri çıkartmak istiyorum.Kusmadan nasıl dayanırım bilemiyorum.Otobüsün içinde kusmak istemem doğrusu,rezil bir şey olur bu.Çantamda siyah bir poşet var.Çok sıkışırsam onu kullanabilirim yine de otobüste kusmak iyi olmaz.Benim gibi birçok insan olabilir midesi bulanan.Eğer burada insanların gözü önünde kusmaya başlarsam başkalarının midelerini de tetikleyebilirim.Otobüs kusmuk denizine dönüşebilir.Yolun yarısında inip bir lavabo bulabilirim.İçimde ne var ne yok dışarıya çıkartır bir sonraki otobüse binerdim ama bu kafayla çok zor bir iş.Ekstra otobüs bileti ve tuvalet parası da cabası.Eve gitmek için otobüsten inip dolmuşa binmem gerekiyor.Araç değiştirene kadar sabretmeliyim en azından.Arasıra gözlerimi açıp bulunduğum noktayı tespit ediyorum.Sızıp kalmamalıyım ,durağı kaçırırsam felaket olur.
Nihayet otobüs istediğim durakta kurtuluyor benden.Hızla otobüsten atlıyorum.Karşıdan karşıya geçerken dikkatli olmalıyım salak bir şöförün kurbanı olabilir, beynim asfalta akabilirdi.Herşey bu noktada son bulabilir, dikkatli olmalıyım.Dolmuş durağının hemen ilerisinde bir tuvalet var.Geç olduğu için kapalı.Tuvaletin karanlık duvarına doğru yaklaşıp bir elimi beton duvara, bir elimi duvar kenarındaki ağaca dayayarak kusuyorum.Midemden acı bir sıvı boşalıyor.Vücudum için fazla olan alkol bu.Hiçbirşey kalmamalı içimde.Özel bir çaba göstererek midemi temizliyorum.Artık tamamen boş, bundan eminim.Rahatlıyorum ve dolmuşa biniyorum.
Sevgilim aramamış,ne mesaj var ne de çağrı.Hiç umursamıyorum ister arar ister aramaz.
Saat dört, kalkmalıyım.Hava sıcak değil.Yatağa çırılçıplak uzanmışım ve titriyorum saat akşamüstü dört değil de sabaha karşı dört olabilir.Yataktan doğrulup perdeyi aralıyorum.Karanlık.Mutlu bir şekilde havaya sıçrayıp boş midemi doldurmak üzere mutfağa doğru gidiyorum.Önce soğuk bir şişe su bulup kafama dikiyorum.İçtiğim her yudumla daha bir toparlanıyorum.
Odayı havalandırmam gerekli.Ot kokusu heryere sinmiş.Kapıyı ve pencereyi açıyorum.Ay birtarafta kaybolmaya çalışırken, güneş diğer tarafta kendini göstermeye çabalıyor.Ortalık aydınlandı.Sabahın sessizliğini ilk bozan kuşlar oluyor, sonra da işine gitmeye çalışan insanların araç sesleri.Bu saatte kalkıp işe gitmek ne kadar kötü diye düşünüyorum.İçeriye dolan temiz hava çok iyi geliyor.
Kathynin yatağımda yatmadığı zamanlar uyumak için kullandığı eski dolabın içine bakıyorum.Orada olmadığını bildiğim halde refleksel bir davranış benim için.Eski yeşil kadife montum hala dolapta.Montumun üzerinden bana bakıp mutluluğunu dile getirmesini arzu ederdim ama sadece tüyler var ,dökülen tüyler.Gözlerim sulanıyor ve ağlamaya başlıyorum.Ne kadar da yalnızım.Sıcak sade bir nescafe hazırlıyorum kolaycacık, çay demlemeye üşenirim şimdi.Nescafe midemi rahatlatıyor.Güneş doğmak üzere.Duman'ın yeni albumunu cd çalara koyuyorum ve sabah jointimi sarmaya başlıyorum yavaş yavaş.Birazdan arkadaşım uğrayacak.Jointimizi içip laflayacağız,sonra o işe gidecek ve ben de müzik dinleyerek yeniden uykuya dalacağım.Manowar konser flyerından zıvanalık yapıp sigaranın arkasına yerleştiriyorum.çok güzel renkli bir zıvana oldu,pembe renkli rock the nations yazısının rock kısmından yapılan bir zıvana.Bu arada birilerinin manowar konserine otobüs kaldırdığını öğrendim.Gece sarhoş vaziyette eve dönerken iletişim kitabevinin vitrininde fark etmiştim yazıyı.Gidiş dönüş elli milyondu.Bu kadarını okuyabilmiş ya da bu kadar aklımda kalmıştı.Kafam çok iyiydi daha sonra gidip tekrar bakmalı, kim kaldırıyormuş, ne zaman kalkıyormuş, öğrenmeliydim.bu konsere gitmek istiyorum.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home