record your life

Wednesday, September 27, 2006

riding the bullet 2

Sürekli filmi durdurup birşeyler yazıyorum.size her sahneyi anlatmaya başlıyorum bu hiç te iyi bir şey değil siz filmi görecekler için.bu filmi anlatmak için uzun süredir yazıyorum ama daha film yeni başladı.yazı oldukça uzun olacakmış gibi görünüyor,hiç bitmeyecekmiş gibi.ama istediğim yerde son noktayı koyabilirim.tam orta yerinde kesip iyi seyirler dileyebilirim.sigaralarımın azalması beni sinirlendiriyor.bir sigara daha yakıyorum.yazarken kül tablasındaki sigaramı unutuyorum bazen ve eriyip gitmesine dayanamıyorum.kalemimin ucunu sürekli kağıt üzerinde dansettirmek istiyorum.Arkadaşıma telefon açacaktım.ona ne kadar mutlu olduğumu,yazmaya yeniden başladığımı,yeni birisiyle tanıştığımı,ona aşık olduğumu anlatacaktım.telefonu açmadı ve ben de yazmaya devam ettim.aslında biraz buz hiç te fena olmayacaktı.mutfağa gidip bir sürahi buz doldurdum.küçülüp içine girmek buz küpleriyle sevişmek istiyordum.Filmi anlatmak umurumda değildi,dışarıya çıkmak yeni yüzler görmek istiyordum.yeni insanlarla tanışmak,konuşmak istiyordum.bir taraftan yazma tutkusu okadar bağlamıştı ki beni bu odaya,bu yatağa.hiçbirşey umurumda değildi sanki.çok sonraları odanın karanlık olduğunu fark ettim.ışık kapalıydı ve karanlıkta yazıyordum,sürekli terler içinde kalıyor tuvalete gidip 1,5 litrelik pet su şişesiyle başımdan aşağı soğuk sular döküyordum.duşum yoktu böyle idare ediyordum.Yazdıklarımın birilerince okunması,onaylanıp bu edebiyattır denilmesi umurumda değil.muhtemelen şu ana kadar yazdıklarımda çok saçma cümleler kurmuşumdur.geriye dönüp okuyup bu yanlışları düzeltmek istemiyorum.yazıldıkları gibi kalmasını istiyorum.bana ait cümleler ve onları seviyorum.Alan hastaneden taburcu olduktan sonra zengin ve güzel kız arkadaşı jessica ona doğum günü armağanı olarak iki tane john lennon konser bileti verir.ama ilişkilerindeki sorunlar nedeniyle konsere kendisinin gelmeyeceğini söyler.Alan çevresine bir duvar örmüştür.jessica bile bu duvarı aşamaz.alanın ona en ufak bir delik bile bırakmadığından yakınır.alan değişmek istemekte ama korkuları en büyük engel teşkil etmektedir.kız arkadaşını kaybetmekten korkmaktadır.eve dönüp arkadaşlarına konserden bahseder.içtikleri marihuananın etkisiyle zaten uçmuş olan arkadaşları sevinçten deliye dönerler.hemen yola çıkacaklardır ve gerekli olan üçüncü bileti konser alanından temin edeceklerdir.sırt çantalarını hazırlamaya başlarlar.ama çalan bir telefon her şeyi farklı bir yöne sürükleyebilir.Alanın annesi felç geçirmiştir ve hastaneye kaldırılmıştır.annesinin komşusu Alana haber vermek için aramıştır.telaşlanmamasını söyler.fakat Alanın ikinci kişiliğinin(ya da sağduyusu)de dediği gibi annesi hastanedeyken konsere gidemez. Annesini kaybedebilir ve onu birdaha göremeyebilir.arkadaşları konsere uçarken Alan farklı bir yöne doğru otostop çeker.hastanedeki annesine ulaşmak amacıyla ilginç,korkunç,karanlık bir yolculuğa başlar.bu öyle ilginç bir yolculuk ki Alan için hayatının dönüm noktası olacaktır.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home